annemiek-schuitema.reismee.nl

Alweer een week terug in Nederland

Zo zit je nog in Australië en zo ben je weer in Nederland. De afgelopen 6 maanden zijn voorbij gevlogen. Inmiddels alweer iets meer dan een week thuis en de eerste schoolweek zit er ook weer op.
Waar ik in eerste instantie dacht dat ik het wat lastig zou vinden om weer thuis te zijn, je bent toch 6 volledige maanden zelfstandig geweest en hoefde met niemand rekening te houden, viel dat best wel mee. Al snel kon ik mijn draai weer vinden en echt tijd om bij te komen was er ook niet. Donderdag (1 februari) kwam ik aan op Schiphol en de maandag daarop stond de eerste schooldag al weer voor de deur. Ook dit viel me niet tegen. Vooral veel informatie gekregen en bijgekletst met klasgenoten. Het werd al snel duidelijk; dit moduul zou een druk moduul worden. In ieder geval direct weer terug in de realiteit zullen we maar zeggen.

Nu, een week later, begint ook wel een beetje te bezinken wat ik de afgelopen maanden allemaal heb beleeft: uit een vliegtuig gesprongen, gedoken, quad gereden, kangoeroes gevoerd en nog heel veel meer. Dit is zeker een ervaring die ik niet meer ga vergeten en alles wat ik daar heb geleerd meeneem voor de rest van mijn leven!

Dit was het dan, mijn laatste berichtje over dit geweldige avontuur! Bedankt dat jullie op deze manier met mij zijn meegereisd, mijn hebben gevolgd en zo af en toe een reactie achter hebben gelaten. Hopelijk hebben jullie genoten van mijn verhalen en avonturen, net zo als ik er enorm van heb genoten om het te schrijven en om al deze avonturen mee te mogen maken!
Wie weet, misschien komt er ooit nog weer zo'n fantastische kans op mijn pad waarbij ik jullie weer kan meenemen bij alles wat ik beleef en meemaak.

Veel liefs,

Annemiek

Reacties

Reacties

alie

Hallo Annemiek, wat bijzonder eigenlijk dat het toch weer zo snel zo vertrouwd is in je eigen omgeving.
Ik heb met heel veel plezier je verhalen gelezen en met je mee geleefd. Ik wens je van deze kant heel veel succes met het vervolg van je studie en we komen elkaar vast en zeker tegen in of rond het korfbalveld.
groetjes van
alie vd. Veen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!