annemiek-schuitema.reismee.nl

Klaar voor vertrek!

Lieve allemaal

Nog een paar uur en dan is het zover: op naar Nederland! De laatste dingetjes nog even inpakken, douchen en dan hop richting het vliegveld. Deze dag is eigenlijk best wel gek. Je doet praktisch niks en zit maar te wachten en te wachten tot je eindelijk weg kan gaan. Zo ook nu. Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik nog moet doen en ben blij als ik in het vliegtuig zit. Tjonge dat wachten is niet echt voor mij weggelegd geloof ik :)
Tja je moet er wat voor over hebben om weer thuis te komen zullen we maar zeggen.

Voor nu sluit ik af; even wat eten, douchen en dan echt het laatste inpakken. De spullen die ik achterlaat weggooien of weggeven en dan de kamer + koelkast nog even schoonmaken. Als dit gedaan is dan ben ik er helemaal klaar voor!
Mocht het mij niet lukken om vanaf de tussenstop iets op te schrijven, dan wil ik bij deze alvast zeggen: Tot snel!

Veel liefs,

Annemiek

Reacties

Reacties

Jan & Monique Zuidema

Hoi Annemiek, wij wensen jou een fijne vlucht terug naar ons koude Nederlandje. Nog even en dan ben je lekker weer thuis. Papa en Mama zullen blij zijn. Groetjes Jan & Monique XXX

Arjuna

Fijne vlucht lieverd en tot snel! X

Ties en Eltje

Een goede vlucht en welkom thuis vanaf de andere kant van onze aardkl?!?!?!

Vlieg en geniet ze nog even

henk

hele goede terug reis na het koude en regenachtige nederland ,spreek je snel
groetjes je oom

Derk en Willie

Goede vlucht
En tot in Oostwold
groet Derk en Willie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!