annemiek-schuitema.reismee.nl

Watsons Bay & Fish Market Sydney

Week twee zit er op, eindelijk lekker weekend! Het weer hier verschilt nog al per dag. Zo was het woensdag hier 33 graden, maar de dag erna rond de 15. Je kan er dus niks van op aan.
Afgelopen week bij thuiskomt troffen we een Cockatoo aan (Inderdaad, het dier vernoemd naar het gelijknamige eiland waar we vorige week zijn geweest, maar er geen één hebben gezien..) Nu dus toch nog gezien!

Ondanks de harde wind was het vandaag toch best wel mooi weer en op sommige momenten ook echt wel warm (als de wind even weg was). Vanochtend vertrokken we vroeg richting de boot om uiteindelijk bij Watsons Bay terecht te komen. Hier hebben we gewandeld door het National Park. Onderweg kwamen we een leuk strandje tegen (dat dachten we tenminste), maar toen we deze wilden betreden zagen we dat het niet helemaal ''ons'' strandje was. Dit was namelijk een naaktstrand.. We zijn halverwege de trap maar weer omgekeerd!! Vlakbij de vuurtoren hebben we even lekker gezeten, gegeten en bovenal genoten van het mooie uitzicht.

Na Watsons Bay zijn we teruggekeerd naar Darling Harbour. Hier hebben we wat door het winkelcentrum geslenterd en daarna besloten we om naar Fish Market Sydney te gaan. Bij aankomst kwam de vislucht je al tegemoet.. Doordat we wat aan de late kant waren hebben we niet veel meer van de markt gezien, dat was wel jammer. Wie weet nog een andere keer. Op de weg terug naar de boot, stonden we op de parkeerplaats van Fish Market ineens oog in oog met een (wilde) Pelikaan. Twee weken geleden nog veilig in de dierentuin gezien en nu in het wild!

Op naar morgen, een nieuwe dag met vast en zeker nieuwe avonturen!

Jan

Ziet er mooi uit allemaal, mis alleen een uitnodiging.

Wilfred

mooi annemiek,ziet er mooi uit.
maar hoezo is ons strandje niet,(naaktstrand) iedereen is hetzelfde,en niemand die je kent,
of ja je moet net Jan hebben uitgenodigd.

Annemiek Schuitema

Jan; Je bent welkom hoor, kom je hier kerst en oud & nieuw vieren? :)
Wilfred; Nou nee, bedankt. Maar als jij wilt..Ik houd je niet tegen :)

Willie en Derk Feenstra.

Wat ziet het er allemaal mooi uit .Als wij het zo zien vermaken jullie je wel.Werken jullie wel ?Het lijkt wel een lange vakantie.Geweldig hoor geniet er maar van .Heb je het naar je zin op je stage adres?En bevalt je kamer waar je nu verblijft?We hopen het voor je.Hier gaat alles goed hoor hopen met jou ook.Groetjes maar weer en tot horens>Doeiiii.