annemiek-schuitema.reismee.nl

Darling Harbour ~ Wild Life Sydney Zoo

Vandaag stond een dagje Darling Harbour op het programma. Hier hebben we een bezoekje gebracht aan Wild Life Sydney Zoo (ja, alweer een dierentuin). Zelf hadden we geen idee wat we ons erbij voor moesten stellen. Deze dierentuin is direct gelegen aan de haven tussen allemaal restaurantjes.

De dierentuin bleek niet heel groot, maar wel leuk en gezellig. Zo heb ik een kangoeroe geaaid en ben ik op de foto gegaan met een koala! Ondanks dat het niet zo groot was als de andere dierentuin waar we zijn geweest, hebben we ons hier prima vermaakt.

Nadat we de dierentuin wel hadden gezien, zijn we het winkelcentrum van Darling Harbour binnen gegaan.
Op de boot gisteren naar Cockatoo Island vertelde een oudere man ons dat we naar Paddy's Market moesten gaan in Darling Harbour. Dit was een groot winkelcentrum waar meiden zoals wij ons wel konden vermaken. Daar aangekomen bleken we er al een keertje te zijn geweest, maar dit wisten we niet (naam van het winkelcentrum kwam ons totaal niet bekend voor). We hebben lekker geshopt, rondgekeken en wat gegeten.

Ook vandaag was het weer lekker weer, maar met een koud windje.
Morgen begint onze tweede stageweek. Laat maar komen, wij zijn er klaar voor!

Zwaantje Lansink

Hoi Annemiek
Wij geloven dat je,je wel vermaakt en wat heb jij daar al veel gezien
Is de stage ook leuk?
Hier is ook alles oke
Groetjes van Gerrit en Zwaantje tot de volgende keer

Papa

he miekie,
Aan je verhalen te zien heb je het wel naar de zin daar, en al een heleboel gezien. Dus een hele ervaring er bij, en dit nemen ze je niet meer af. Ik print je verhalen uit en doe ze voor je in een map, kun je als je weer terug bent alles nog eens teruglezen nou veel plezier nog en een goede stage week, tot later

janny

he miek weer een mooi verhaal
hoe gaat het op je stageplek
mooi dat je zo geniet xxxx

Derk en Willie

hallo daar, als we dit zo lezen vermaken jullie je wel.
zeker niet verkeerd, geniet er maar van
veel succes en een goede stage en tot later

trijn

hoi Annemiek,wat leuke verhalen allemaal en de foto''s zijn ook geweldig.zoals je alles beschrijft hebben jullie het daar naar het zin,top hoor.nog veel plezier en geniet zeker ook van het weer(hier stormt het vandaag en veel regen)En maak er een onvergetelijke ervaring van.groetjes trijn en menno

Jeannette Kosters

Hallo Annemiek,
Bij je ouders geinformeerd hoe het met je reis ging.
Vandaar dit bericht aan jou.
Een hele ervaring, geniet en geloof in zelf.
later zal blijken wat deze reis echt voor je heeft betekent!

Annemiek Schuitema

Hoi Jeannette,

Leuk dat je me nu ook aan het volgen bent!
Bedankt voor je berichtje, probeer zo veel mogelijk er van te genieten en dingen te zien.
Dit is iets wat ik (waarschijnlijk) nooit meer mee ga maken.