annemiek-schuitema.reismee.nl

De perfecte stranddag

Niet te warm, gewoon een lekker weertje. Dat was het vandaag zeker. Ik had voor mezelf uitgemaakt dat ik deze laatste 1,5 week niet te veel meer wilde gaan doen. Het geen wat ik graag wilde doen in dit afgelopen half jaar had ik immers al gedaan. Tijd voor ontspanning dacht ik zo.
Vandaag was het een heerlijk relaxte dag. Eerst thuis wat aangerommeld en daarna mijn spullen gepakt om naar Balmoral Beach te gaan. Dit is mijn favoriete strand hier in Australië. De andere stranden zijn ook mooi hoor, begrijp me niet verkeerd, maar bij die stranden is de zee aardig ruig. Je kan dan niet zwemmen en op dagen als deze is dat toch wel even prettig. Balmoral Beach is meer in een baai gelegen bij de haven. Het is niet direct open zee waardoor het water lekker rustig is en je lekker kan zwemmen.
Aangezien het een doordeweekse dag was, was het lekker rustig op het strand. Ondanks dat dit de laatste week is van de zomervakantie hier (ook zo'n gek idee) was het er prima te doen. Hier heb ik dan ook de hele middag doorgebracht. Tja, moet toch nog wel een beetje een kleurtje meepakken voordat ik weer naar Nederland ga :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!