annemiek-schuitema.reismee.nl

China Town

Na een lang avondje oppassen, waren pas om 03.00 uur weer thuis, werd deze zondag een beetje relaxen en vrij weinig doen. Tegen 12.00 uur waren we beiden van bed en ondanks het wisselvallig weer besloten we toch om tegen 13.30 uur de bus richting het station te nemen. Het waaide erg hard, maar toch was het niet extreem koud.
Op het station aangekomen wilden we eigenlijk naar een leuk tentje gaat wat we enige weken geleden al hadden ontdekt, helaas was deze gesloten en besloten we om naar een ander leuk en gezellig soort van cafeetje te gaan. Het is eigenlijk meer een soort van toetjes café. Je kan er naast vele soorten taart en ijs ook gewoon koffie/thee en warme chocolademelk krijgen. Met een kop koffie en wat lekkers werd de middag gestart. Tjonge, het was wel erg vullend, maar zeker lekker!!
Goed gevuld gingen we op weg naar de trein die ons naar China Town moest brengen. Daar aangekomen was het niet helemaal wat ik had gedacht...Ik had niet een heel beeld voor ogen, maar wat om heel eerlijk te zijn; het stelde niet echt veel voor. China Town bleek gewoon een straat te zijn met Chinese winkeltjes. Ondanks het wat mindere weer, was het er toch aardig druk. We zijn wat winkeltjes binnen gelopen, maar eigenlijk waren we vrij snel wel uitgekeken. Een kleine tussenstop bij de bioscoop om te kijken of er nog een leuke film draaide, hielt ook niets uit. We besloten dan ook maar naar de trein te lopen om weer naar huis terug te gaan. Nog wat kleine boodschapjes gehaald en daarna lekker niks doen.

Morgen het begin van de laatste stageweek. Eind deze week zit het erop en komt de terugreis naar Nederland steeds sneller in zicht. Nog maar even genieten van alle mooie dingen hier en natuurlijk nog een paar dagen strand meenemen. Het aftellen kan nu echt beginnen!

wilfred

hoi annemiek,succes met je laatste stage week,wat gaat de tijd toch snel he.
je hebt een hoop ervaring opgedaan en veel gezien,en dat pakken ze mooi niet van je af.
wanneer we in oostwold komen,bij je pa en moe,kunnen we mooi het verslag lezen,die je pa gemaakt heeft.
geniet er nog lekker van de laatste dagen.
groetjes wilfred en willyjanne.

Derk en Willie

Annemiek het zijn allemaal prachtige verhalen uit een wereld die wij niet kennen maar waar jullie een prachtige tijd hebben gehad. wat jullie daar beleeft hebben is een prachtige ervaring die niemand je weer afneemt
Jullie gaan naar het einde van de stage dus geniet de laatste periode er nog van
Vanaf hier uit het kleine Oostwold nog veel plezier en tot weerzien

Annemiek Schuitema

Komt zeker goed! :)