annemiek-schuitema.reismee.nl

Paddy's Market

Zelf waren we er van overtuigd dat we al eens bij Paddy's Market waren geweest, maar niets bleek minder waar. Het geen waarvan wij dachten dat het Paddy's Market was, bleek gewoon een 'simpel' winkelcentrum te zijn...
Vandaag stond dan wel een echt een bezoekje aan deze markt op het programma. Tegen de middag vertrokken we richting de bus om vervolgens met de trein verder te reizen naar het dichtstbijzijnde station bij Paddy's Market.

De markt deed mij denken aan zo'n overdekte markt in Italië waar we tijdens een vakantie ooit een keer zijn geweest. Het is van alles bij elkaar. Van eten tot bloemen en van tassen tot Thaise massages. Uiteraard gingen wij niet voor al deze dingen naar de markt, maar werd er gezocht naar wat leuke souvenirtjes.
Paddy's Market is redelijk groot en doordat alles best op elkaar lijkt heb je soms geen idee of je er al bent geweest. Je zou er ook haast een beetje claustrofobisch van worden; alles staat best dicht op elkaar. Echter waren er super veel mensen en denk ik dat de markt voor sommigen hier ook gewoon een wekelijks uitstapje is.

Wanneer de gewenste souvenirs waren bemachtigd zijn we nog even naar het bovengelegen winkelcentrum gegaan om wat te eten. Hierna weer vertrokken richting huis om ons klaar te maken voor een avondje oppassen :)