annemiek-schuitema.reismee.nl

Aangekomen op Pu Dong Airport, Shanghai

Om 21.50 uur was het dan zover; we vertrokken vanaf Sydney naar onze stopover, Shanghai. De vlucht zelf ging aardig voorspoedig. Hier en daar wat turbulentie, maar over het viel over het algemeen wel mee. De tijd kletsend, slapend, etend en af en toe een filmpje kijkend doorgekomen.

Aangekomen op Pu Dong Airport, om 05.20 uur lokale tijd (22.20 uur Nederlandse tijd) konden we direct al wel wennen aan het Nederlandse weer: alle jezus wat is het hier koud zeg!! Even een snelle plaspauze en daarna door naar de paspoort en identiteitscontrole. Hierna door de douane; het lange wachten kon nu echt gaan beginnen. We zullen om 12.35 uur doorreizen naar Amsterdam, een lekkere lange tussenstop van maar liefst 7 uur. Tja met goed gezelschap, wat leesvoer en een laptop voor een filmpje moet het goed komen dacht ik zo.

Hopelijk verloopt de tweede gedeelte van de reis net zo voorspoedig als het eerste gedeelte. Over een aantal uur weer op Nederlandse bodem na 6 maanden, blijft toch een beetje een gek idee.

Liefs,

Annemiek