annemiek-schuitema.reismee.nl

Laatste dagje in Australië

Aan alles komt een einde zullen we maar zeggen, zo ook aan die grote avontuur aan de andere kant van de wereld. Morgen is D-Day, dan vlieg ik weer terug richting Nederland.

Vandaag nog even als laatste afscheid langs stage geweest. We hadden bij het bakkerijtje in de buurt een taart gekocht om als bedankje te geven. Tijdens onze laatste dag hadden we hier eigenlijk niks aan gedaan. Aangezien het hier in Australië gebruikelijk is dat je dingen krijgt als je bijvoorbeeld jarig bent en zelf niks meebrengt, wisten we niet zo goed wat te verwachten en besloten we het zo op te lossen. Gezellig geklets, uiteraard met een stukje taart, en daarna toch echt afscheid genomen. Ontzettend aardige mensen en een hele leuke werksfeer hebben er mede voor gezorgd dat het een leuke stage was,maar ook dat de tijd snel voorbij ging.
Na ons bezoekje zijn we weer teruggekeerd naar huis. De middag hebben we doorgebracht op Balmoral Beach waar we nog even de laatste Australische zonnestralen meepakten.
Tijd om nog een keer uiteten te gaan, ach ja waarom ook niet. Van alles kun je een feestje maken wat gevierd moet worden ;)
Samen met Sascha en Esmee gezellig onze laatste dag hier afgesloten bij een restaurantje vlakbij het Opera House en de Sydney Harbour Bridge. Geslaagde avond kun je wel zeggen!

De ochtend begon druk. Eerst maar eens wat wassen en de koffer gaan inpakken. Dit laatste bleek nog al een gepuzzel; hoe had ik dit thuis ook alweer gedaan? Zo toch? Of nee, toch zo. Tjonge, wat kan je lang nadenken over hoe je iets in je koffer wilt doen zeg. Nu net een 20 minuten geleden (22.20 uur) dan toch het meeste in de koffer gekregen. Ja ja, duurt even maar dan heb je ook wat ;)
Nog wat laatste dingetjes hangen buiten te drogen en dan ECHT helemaal klaar voor vertrek!!

Jan & Monique ZUidema

Hoi Annemiek we proberen het nog maar eens weer onze berichtjes aan jou worden niet verzonden heel vreemd. Leuk weer te lezen dat je naar huis komt. Een hele leuke ervaring rijker groetjes Jan & Monique

Frans, Nienke, Luna en Iva

Hej Miek,

Een hele fijne terugreis gewenst! Tot snel. xx

Papa, Robert en Mama

Hoi Annemiek,
Als eerste willen we zeggen dat we trots op je zijn, dat je zo'n groot avontuur bent aan gegaan, dit zal je nooit vergeten. Fijn dat je het super naar je zin hebt gehad. Ook zijn we blij dat je weer thuis komt. Het zal voor je wel wennen zijn wat het weer betreft, daar prachtig weer en hier de regen. Maak van de terugreis ook een mooie herinnering. We wensen jullie een hele goede vlucht en tot donderdagavond.
Liefs van ons

Gerrit en zwaantje

Annemiek een fijne reis naar nederland toegewenst