annemiek-schuitema.reismee.nl

Iets anders dan de bedoeling was...

Tja, soms gaan dingen gewoon net iets anders dan dat je eigenlijk had gepland. Voor vandaag was eigenlijk een dagje Port Stephens de bedoeling, maar gezien de hoge kosten die het uiteindelijk met zich mee zou brengen besloten Sascha en ik dit maar niet te gaan doen. Maar wat dan? Hier hadden we eigenlijk geen antwoord op. Sascha had van iemand gehoord dat Newtown wel leuk zou zijn. Zelf was ik hier één keer geweest; voor het festival, maar echt veel van het stadje zelf had ik niet gezien. Ach waarom ook niet, dus op naar Newtown!

Vanmorgen werd nog even de laatste souvenir bemachtigt en tegen 13.30 uur was ik bij Sascha waarna we direct door gingen naar Newtown. Zelf had ik nog geen middageten gehad, dus gingen we opzoek naar een leuk tentje om even wat te gaan eten. Eenmaal aan de wandel zagen we al snel dat er meer restaurants en cafeetjes waren dan winkeltjes. De eerste straat bleek niet zo'n succes, maar weer terug richting het station. Hier op de hoek zagen we een leuk cafeetje / eettentje waar we dan ook maar zijn gaan zitten. Wat te drinken en een broodplankje, hmmmm. Een lekker koel drankje tijdens deze hogere temperaturen is niet verkeerd :)
De tijd verstreek en we zaten nog steeds bij hetzelfde cafeetje. Na enige tijd besloten we dat we maar verder zouden gaan. Eens kijken of er in de andere straat wel wat meer te beleven zou zijn..
Niets bleek minder waar; ook hier kwamen we vrijwel hetzelfde tegen. Op een paar winkeltjes en drogisterijen na, waren het veelal restaurants en cafeetjes. Eerlijk is eerlijk: het stelde niet veel voor. Nadat we de tweede winkel uitkwamen besloten we dan ook dat het mooi geweest was. We keerden weer terug richting huis.

Morgen tijd om alles in te pakken.. Gelukkig is het meeste schoon en kan het zo de koffer in.
Ergens toch ook een best gek idee, maar het is goed om weer iets af te kunnen sluiten.

Eltje en Ties

Na alles wat je gezien en beleefd hebt en geleerd natuurlijk,wensen wij jou een plezierige en goede reis+een goede thuiskomst

Wilfred

hoi annemiek,
ja ook wij hebben genoten,van je mooie verslagen.
heb je mooi gedaan allemaal,en je hebt gigantisch veel ervaringen opgedaan.
je kunt zo met floortje dessing mee.
voor straks alvast een goeie terug reis,naar huis.
groetjes wilfred en willyjanne.

Derk en Willie

jou tijd in Australie zit er bijna weer op.Ik kan me voorstellen dat het een prachtige tijd is geweest. Maar naar huis is ook weer een goede zaak.
Annemiek een goede thuisreis en we spreken elkaar weer
Groetjes Derk en Willie