annemiek-schuitema.reismee.nl

Iemand om nooit te vergeten!

Na een relaxte dag gisteren op het strand, had ik voor vandaag niet echt wat gepland. Beetje uitslapen, wat wassen, kleine dingetjes alvast regelen en aan het einde van de middag richting mijn stagebedrijf.

Tijdens mijn stage kon ik het heel goed vinden met Fran, kon het overigens met iedereen goed vinden, maar Fran werd echt wel een vriendin! Ze komt uit Engeland en begreep daardoor heel goed hoe het voelde om heimwee te hebben. Niet alleen rond feestdagen zoals Kerst en Oud & Nieuw, maar ook in moeilijke tijden. Zelf ondervond ze dat maar al te goed wanneer ze ziek bleek; kanker. Heb hier best wel een traantje om gelaten, een nieuwe vriendin die ziek bleek; een ziekte die niet mis is. Gelukkig onderging ze een succesvolle operatie en gaat alles nu weer helemaal goed!
Samen met Fran zou ik dan ook naar Manly gaan, naar haar huisje om daarna samen de dag gezellig af te sluiten op Shelly Beach. Ondanks dat de zon niet helemaal door kwam, was het heerlijk weer. Het strand was lekker rustig en ook het water was heerlijk. Shelly Beach is net als Balmoral Beach waar ik gisteren was, meer gelegen in een baai. Hierdoor is de zee veel minder ruig en kun j eer dus heerlijk zwemmen. Gezwommen, gekletst en gelachen; goede afsluiting van deze dag.

Ga deze gekke meid uit Engeland zeker missen!!

Reacties

Reacties

Jenne en Dieuwerke Hummel

Hoi Annemiek , mooie verhalen belevenissen van jou gelezen . wij willen jou een voorspoedege terug weg toe wensen en hopen dat je hier in Holland weer kunt wennen aan het hollands klimaat goede reis terug jenne

Derk en Willie

Annemiek weer dichter bij het vertrek naar huis.
Toch weer een hele mooie gedachte lees ik.
En weer het nodige beleeft in deze afsluitende tijd
Doe voorzichtig en wij wensen je een mooie en voorspoedige thuisreis
Tot ziens in Oostwold
groet Derk en Willie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!