annemiek-schuitema.reismee.nl

Het zit erop!!

Na 20 weken is het dan toch echt klaar; de laatste stagedag. Ondanks dat er zo af en toe niets te doen was, heb ik hier een enorm leuke tijd gehad. Geleerd om met nieuwe programma's te werken, maar bovenal heel veel nieuwe mensen ontmoet. Twee daarvan hebben wel echt een speciaal plekje bij mij gekregen. Bij hen kon ik altijd terecht met waar ik ook maar mee zat. Zij stonden altijd voor mij klaar! Toch moet ik eerlijk bekennen dat het ook een beetje gek is, zo'n laatste dag. Maar ben blij dat ik weer iets kan afsluiten.

Trots op mezelf met alles wat ik heb geleerd, alle nieuwe avonturen die ik ben aangegaan en zeker trost op mooi cijfer op mijn eindbeoordeling. Het is tijd om weer met een nieuw avontuur te beginnen!
Deze stage heeft me zeker weten veel gebracht; niet heb ik alleen nieuwe mensen ontmoet en geleerd om met nieuwe programma's te werken, ik heb ook veel geleerd over mezelf en mijn eigen kennis verbreed. Dit is een ervaring die me alleen maar sterker heeft gemaakt en dat ik zeker weet dat werken in de reiswereld echt bij mij hoort!!

Nog een kleine 1,5 week te gaan en dan weer terug naar Nederland. Hoe leuk, gezellig en mooi het hier ook is, hoeveel nieuwe vrienden ik ook heb gemaakt en wat voor fantastische avonturen / ervaringen hier ook heb opgedaan; het is ook fijn om familie / vrienden weer te zien!

Veel liefs,

Annemiek

Reacties

Reacties

Alie vd Veen

Hallo Annemiek, wat gaat de tijd inderdaad snel en wat kun jij terug kijken op een mooie ervaring, en belevenissen.
Gefeliciteerd met het behalen van een prachtig resultaat en fijn om te lezen dat je hiermee toch weer de bevestiging hebt gekregen dat je op de goede weg zit wat aangaande je toekomstige baan.
Ik heb heel erg genoten van al je mooie verhalen, en wat zullen er nog veel verhalen komen als je weer in Oostwold terug bent.
Geniet nog van de laatste anderhalf week, ik wens je een hele goede terugreis toe en zie je vast en zeker weer verschijnen in de sporthal om een potje korfbal te kijken of zelfs te spelen.
Groetjes van Alie.

henk

de tijd vliegt voorbij,maar alle verhalen en fotos die we hebben gelezen en gezien moet het fantasties geweest zijn.de tijd is dan ook snel gegaan nu nog even genieten de laatste dagen en dan terug naar ericalaan 21 na je familie en het koude nederland .goede reis terug en ik zie je snel
groetjes ome henk

Gerrit en zwaantje

Hallo Annemiek,hier een berichtje uit Peize,wij hebben echt genoten van jouw reisverslagen.geniet nog maar van de laaste dagen dat je in australie bent.goede reis terug en we zien je wel weer met nog meer verhalen.groetjes van ons

Eltje en Ties

Wat fijn dat je weer naar huis komt We zullen je wel ontmoeten als we weer gaan sjoelen.We hebben van je reisverslagen genoten. Geniet nog even van je vrije dagen .Tot ziens in Oostwold.groet ven Ties en Eltje

Derk en Willie

hallo Annemiek. bij dezen nog en reaktie uit Oostwold.
binnenkort spreken we elkaar weer in Oostwold na voor jou denk ik een mooie tijd en een prachtige ervaring in een heel ander werelddeel.
Geniet van de laatste tijd daar we hebben genoten van je verslagen uit Australie
Tot weerzien in Ooostwold
Groetjes Derk en Willie

Jannine Roffel

He Annemiek,

Ook op deze manier: Een hele goede terugreis! We zien elkaar snel.

Liefs, Gert & Jannine

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!