annemiek-schuitema.reismee.nl

Happy New Year!!

Een wekker die om 06.00 uur af ging, twee gevulde koeltassen en drie tassen met van alles en nog wat, waren Esmee en ik er klaar voor om aan een lange dag te beginnen! Aangezien het erg vroeg was, reden er nog geen bussen en moesten we gaan lopen naar het station. Pff wat een klim met vijf tassen. Wat we wel vaker tegenkwamen als we wel eens naar huis liepen, kwamen we ook dit keer tegen; een winkelkarretje. Onze weg vervolgende we als zwervers zoals we zelf grapten :)

Om 07.30 uur hadden we afgesproken met Sascha en Priscilla om aan te sluiten in de rij wachtende mensen. Het bleek al aardig druk, ondanks dat de poorten pas om 08.00 uur open zouden gaan. Na zo'n twee uur gewacht te hebben, waren wij dan ook eindelijk binnen. Zul je net zien; komt het met bakken uit de hemel... Tijdens het wachten in de rij had het ook al wel wat geregend , maar dit keer was het wel wat extremer. Langs de waterkant stonden twee stenen huisjes en we besloten hier dan ook te gaan schuilen. Wat eigenlijk een tijdelijke oplossing was, bleek onze definitieve plek te worden voor de dag. Gezellig geklets met anderen die ook zaten te wachten, onderling gelachen en spelletjes gedaan ging de tijd (voor mijn gevoel) erg langzaam. Wat duurt een dag dan lang, maar ja; je moet er wat voor over hebben.
Tegen het einde van de avond besloten we wat te verplaatsen voor nog beter zicht op de brug en het Opera House. Hoe toevallig ook dat ik ook nog eens achter Anne kwam te zitten, een meisje uit Oostwold. Zoveel mensen en dan vind je elkaar bij toeval, hoe leuk is dat!! Na het lange wachten van wel 18 uur, was het om 24.00 uur dan eindelijk zover; het nieuwe jaar werd dit jaar aan de andere kant ingeluid met een fantastisch spektakel aan vuurwerk!

1 Januari 2018
Wat ik Nederland niet echt zou overwegen, maar hier wel is de nieuwjaarsduik. Door een Nederlandse bedrijfje gevestigd hier in Australië, Melbourne, werd er een nieuwjaarsduik georganiseerd. Met vele andere Nederlanders werd er dan ook deelgenomen aan de traditionele Nieuwjaarsduik alleen dit keer aan de andere kant van de wereld.
Twee geslaagde en gezellige dagen gehad. Helemaal klaar voor het nieuwe jaar!

Vanaf de andere kant van de wereld wil ik jullie allemaal een heel gezond, gelukkig, liefdevol en bovenal en fantastisch 2018 wensen. Dat al je dromen & wensen uit mogen komen. 2018 word weer een geweldig avontuur!!

Heel veel liefs,

Annemiek

Dita stam

Hoi annemiek
Vanuit oostwold ook een spetterend 2018 gewenst
Liefs Dita en Monique

wilfred

hoi annemiek,ook de beste wensen voor 2018.
groetjes wilfred en willyjanne

Annelies

Jij ook een heel gezond en gelukkig 2018 gewenst!
Tot snel!
Liefs Michel, Annelies en Milan

Annemiek Schuitema

Bedankt lieve allemaal :)
Tot snel xx

Derk en Willie

een heel gelukkig en gezond 2018 gewenst van ons
zie je binnenkort weer
geniet er nog maar lekker even van
groetjes