annemiek-schuitema.reismee.nl

Boxing Day

Geen Tweede Kerstdag vandaag, maar Boxing Day. Samen met Sascha en Priscilla besloten om iets typisch Australisch te gaan doen; naar de paardenraces! Zo goed mogelijk aan de kledingvoorschriften voldoen en op naar de baan.
Wanneer je geen Australisch paspoort had, was de entree gratis. Laten we eerlijk zijn; Nederlanders zijn gek op gratis! :)
Eenmaal binnen was het een gezellige drukte en Sascha en ik besloten dan ook wat geld in te zetten op één van de paarden van de eerste race. Nadat we allebei $5,- hadden ingezet op twee verschillende paarden, werd het tijd om een plekje op de tribune te gaan zoeken. De derde race besloot Priscilla ook in te zetten en.. ze WON!! Maar $23,- maar toch; beter iets dan niets.
Er hing een gezellige sfeer en heb dan ook echt volop genoten van alle races. Totaal twee keer ingezet, maar ik kwam erachter dat ik beter kan gokken zonder geld in te zetten :) Elke keer wanneer we geen geld inzette op een race deden we onderling welk paard we dachten dat ging winnen. Vaak won het paard wat ik zei of zat het in de top 3.
De laatste race was de leukste weddenschap; we kozen alle drie twee paarden; elk paard kregen een restaurant toegekend. Zo waren de mijne Mac Donalds en de Italiaan, die van Priscilla de Grill en Hungry Jacks en die van Sascha ook de Italiaan en een open keuze. Toch wel een beetje spannend, maar helaas werd mijn paard tweede en die van Sascha eerste. Ergens won ik toch een beetje; Sascha koos voor de Italiaan.
Al met al een geslaagde dag, morgen weer back to work!


Reacties

Reacties

Derk en Willie

dat was weer een mooi avontuur. En ook nog een gokje gedaan
heel leuk
vanaf hier een fijne en gezellige jaarwisseling en veel gezondheid voor 2018

Alie

Hallo Annemiek, het jaar is bijna voorbij en jij hebt al heel wat gezien en beleefd in dit jaar, ik wens je vanuit Leek dan ook een hele fijne jaarwisseling toe en dat 2018 voor jouw ook nog heel veel leuks en een goede gezondheid mag brengen, alvast Gelukkig Nieuwjaar.
Groetjes van Alie.

henk

weer een ervaring rijker geworden en een geslaagde dag met veel vertier op de renbaan,mooi man vanuit een koud en regenachtig oostwold wil ik jouw een prettige jaarwisseling toewensen en ook een heel goed jaar 2018 ook voor de andere meiden natuurlijk ook.
groetjes van je oom

Eltje en Ties

Fijn dat je geniet in Australie Wij wensen jou een goede jaarwisseling en vooral een gezond 2018.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!