annemiek-schuitema.reismee.nl

Merry Christmas!

Heel gek om dit jaar niet met Kerst thuis te zijn en cadeautjes onder de boom te leggen. Dit jaar vier ik voor het eerst Kerst in de zomer en niet in de winter, dat alleen al is een heel gek idee.

Vandaag toch een beetje Kerst gevierd. Samen met Sascha, Priscilla en Esmee naar Bondi Beach gegaan om daar samen Kerst te vieren. Niet echt een Kerstdag maar gezien het weersvoorspellingen was dit de beste stranddag. Vooraf had een ieder van ons al voor $10 cadeautjes opgehaald en vandaag zouden we door middel van een dobbelspel erachter komen wat iedereen had gekocht.
Helaas begon het na een klein uurtje enorm te waaien en we hoopten nog dat het aan ons voorbij zou gaan, maar niets bleek minder waar. In de verte hadden we het al zien lichtflitsen en regenen, het kwam nu wel onze kant op. Snel alles ingepakt en een schuilplekje gaan zoeken. Het zou niet gaan stoppen met regenen dus besloten we een leuk cafeetje op te zoeken om hier ons Kerstspel voort te zetten.

Één van mijn cadeautjes, een Kerstsok, viel erg in de smaak :). Het was geen eens mijn cadeau, het was de verpakking van het cadeautje, maar alleen de sok bleek ook al voldoende te zijn geweest. Tegen 17.00 uur besloten we te stoppen en richting huis te gaan. Iedereen blij met de cadeautjes die waren bemachtigd. Ook al was dat niet het geval, gezelligheid is ook heel wat waard!!

In het centrum nog even wat gegeten en iets na 19.00 uur afscheid genomen. Morgen, hoe gek het ook klinkt, barbecueen met een groep van 70 Nederlanders! Ben benieuwd hoe dat gaat.

Voor iedereen hele fijne Kerst en alvast een gelukkig & gezond 2018!

Veel liefs,

Annemiek

Eltje en Ties

Hallo Annemiek,
Wat leuk dat we jou op deze manier een beetje kunnen volgen.
Zo te zien heb je het goed naar je zin down under.Afgelopen woensdag voor het laatst dit jaar aan het sjoelen geweest met jouw familie. Jouw moeder had weer leuke kanootjes vermoedelijk een goede ontwerpster in de arm genomen.Jullie hadden dus al een goede vooruit blik.want wie denkt er nu in augustus aan kerst .Diana (mijn dochter)had een leuke opmerking,ze zag liever de glazen andersom staan.
Lieve Annemiek heel veel plezier fijne feestdagen en een voorspoedig 2018.

Annemiek Schuitema

Hoi Ties en Eltje,

Hoop dat jullie het een leuk cadeautje vonden. En het is zeker waar; het glas andersom, wel gevuld natuurlijk, is ook zeker fijn ;)
Voor jullie ook heel fijne Kerstdagen en een gelukkig 2018!

Dita stam

Hallo lieve annemiek

Jij ook fijne feestdagen

Jij hebt een wens van velen, kerst in de zomer!
Geniet er mmaar lekke van en met het volgen van jou berichten weet oik dat dat zeker zal lukken.
Veel plezier

Anna

Hoi Annemiek,
En dan heb je zomaar kerst gevierd aan de andere kant van de wereld! Je zal het allemaal nooit meer vergeten schat ik zo in!
En dan wacht je ook nog een jaarwisseling in Australië. Wordt vast ook een bijzondere ervaring.
Heel veel plezier en ik wens je voor 2018 heel veel liefde, geluk, succes en natuurlijk misschien weer werkplezier bij CC!
Groet, Anna