annemiek-schuitema.reismee.nl

Chill weekend

Afgelopen dagen geen berichtje geplaatst, dus dan nu maar even :)

Na alle avonturen van de afgelopen twee weken was ik best wel uitgeput. Zo veel gezien, gedaan, gereisd en natuurlijk niet al te veel slaap door alle gezelligheid!! Als ik het over moest doen, had ik het zeker weten weer zo gedaan. Geen moment spijt gehad van alles wat ik heb gedaan of heb beleefd. Enig ''nadeel'' is misschien wel dat je op een gegeven moment wat rust te kort komt, dat was nu.
Dit weekend was dan ook lekker relaxen en niks doen :)
Zaterdag was het prachtig weer en werd de gehele dag eigenlijk doorgebracht op het strand. Zwemmen, relaxen en natuurlijk een beetje bruin worden. Ook 's avonds werd niet echt wat ondernomen, lekker rustig aan.
Zondag was het qua weer wat minder. Eerst uitslapen en daarna toch maar even naar het winkelcentrum om de tijd te vullen. Tijdens het winkelen bedachten we; misschien is de bios wel een goed idee. Helaas ging dit ook over, de enige film die in de hele bioscoop draaide was Star Wars. Nou nee bedankt, dan sla ik wel even over.

Dit weekend was dus niet heel bijzonder, maar wel even lekker ontspannen en bijkomen van alles!

Tot later!!

Liefs Annemiek

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!