annemiek-schuitema.reismee.nl

Avondje ontspannen

Na een lange stagedag stond er vanavond een avondje bios op het programma! Vanaf stage direct naar Chatswood centrum om de avond in het winkelcentrum door te brengen. Donderdagavond = koopavond! Er heerst dan ook een hele gezellige sfeer.
Maar goed, terug naar de bioscoop. Deze zijn hier heel anders dan in Nederland. Je koopt je kaartje op de etage onder de de bioscoop, daarna ga je naar boven waar daadwerkelijk de bioscoop is. Een hele etage van het winkelcentrum is de bioscoop, best een beetje vreemd. Nadat we ons kaartje hadden gekocht voor Daddy's Home 2, wat lekker hadden gehaald gingen we richting de zaal. Er was niemand...we dachten dit is mooi, hele bios voor ons alleen :) Uiteindelijk kwamen er nog een aantal mensen, maar bij 8 hield het wel op. Nederlandse bioscopen kunnen wel een voorbeeld nemen aan de stoelen die ze hier gebruiken: heerlijke relax stoelen. Je drukt op een knopje en je benen gaan de lucht in, je rugleuning gaat wat naar achteren en daar lig je dan. In een heerlijke relax stand een film kijken, wie wil dat nou niet?!
De film was ook erg leuk, humoristisch wel. Wie weet word de bios nog een keer bezocht. Tja, die stoelen zaten wel heel erg lekker :)

Tot de volgende keer!

Veel liefs,

Annemiek

henk

Een avondje rust moet kunnen toch en lekker relax onder uit wie doet je wat veel plezier verder