annemiek-schuitema.reismee.nl

Newtown Festival

Thuis ben ik niet echt van het opstap gaan of uren rondlopen op een festival :) Maar het ontmoeten van nieuwe mensen, leggen van nieuwe contacten en vooral het hebben van een leuke tijd vind ik hier wel erg leuk en belangrijk om te doen.
Via facebook kwam ik dan ook in contact met een aantal andere ''Dutchies''. Eigenlijk hadden we geen van allen een idee wat te doen deze zondag en toen kwam opeens dit festival voorbij. Ach ja, waarom ook niet. Lekker zonnetje en nieuwe mensen waarmee je een gezellig kon kletsen en ervaringen kon delen. Leken mij prima ingrediënten voor een gezellige dag!

Om 11.00 uur vertrok ik richting het station waarna ik de trein zou nemen naar Newtown. Hier hadden we om 12.30 uur met elkaar afgesproken om vervolgens met zijn alleen naar het festival te gaan.
Het was op het station al super druk, maar op het festival al helemaal!! Wat een mensen! Vooral veel hippies kom je hier tegen, wat erg grappig en leuk is om te zien. Het is niet echt een festival zoals wij dat in Nederland kennen, met wat eettentjes en muziek. Hier in Australië is er echt van alles: eet- en drinkkraampjes, kinderspeeltuin, kleine kermis voor kinderen, marktkraampjes waar je van alles kunt kopen, gratis eten en natuurlijk muziek. Een hele gezellige maar relaxte sfeer en veel schoner dan in Nederland. Hier gooit iedereen ook echt alles in de afvalbak, dat is in Nederland ook wel anders ;)
Tussen de verschillende eettentjes kwamen we ook een Nederlands eettentje tegen: Poffertjes! Hmmm. Die moesten natuurlijk wel even getest worden. Smaakten prima, zeker aan te raden als je hier bent.

Na een hele gezellige dag met nieuwe mensen en leuke gesprekken, ben ik rond 18.30 uur weer huiswaarts gekeerd. Nu lekker relaxen, filmpje kijken en niet al te laat op bed. Morgen begint er weer een nieuwe stageweek.

Reacties

Reacties

Alie

Hallo Annemiek,
Wat fijn om te lezen dat je het nog steeds reuze naar je zin hebt en dat je op je ontdekkingstocht zoveel nieuwe herinneringen op doet, ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen zo.
En als ik die foto's zo zie ben ik stiekem een beetje jaloers dat wij hier in de kou en regen zitten en jij met een mooie strakblauwe lucht en in korte broek kunt lopen hahahaha.
Nou meid blijf er lekker van geniet, dit pakt niemand je meer af.
Groetjes uit Leek.

Annemiek Schuitema

Hi Alie! Is zeker heel leuk en gezellig! Tijd vliegt ook voorbij haha, beetje jammer dat het winter is als ik thuis kom :)
Leuk dat je al mijn verhalen leest en met mij ''meereist''!
Groetjes Annemiek

wilfred

hoi annemiek.
dat ziet er goed uit,daar op de festival.
hoe zijn de jongens daar?zit de ware er tussen denk je?

Annelies

Top Annemiek dat je zo nieuwe contacten maakt!

Annemiek Schuitema

Alleen maar Chinese en Thaise mensen Wilfred, daar pas ik even voor ;)

wilfred

Heb je goed annemiek,geniet er daar nog lekker van,voor je het weet is het eind januari.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!