annemiek-schuitema.reismee.nl

Sydney Tower Eye

Op deze lekkere, zonnige zaterdag heb ik een bezoek gebracht aan de Sydney Tower Eye. Het uitzicht vanaf deze toren leek me onwaarschijnlijk mooi en wilde ik dan ook graag zien. Het begin van de tour begon in een bioscoop. Door middel van een 4D film werd je als bezoeker helemaal rondgeleid door Sydney. Zelf had ik nog nooit een 3D/4D film gezien, dus dit was dan ook een leuke ervaring! Wat ik ook erg leuk vond om te zien waren de plekken waar ik al was geweest. Door zo'n film beleef je het dan toch weer even opnieuw. Na de film ging je met een lift naar boven, naar het 360 graden platform.

Boven aangekomen had je een prachtig uitzicht over Sydney! Je kon super ver kijken en door het mooie weer van vandaag was het extra mooi. Zo zag ik de zee waar ik walvissen heb gespot, Sydney Opera House en Harbour Bridge, Darling Harbour, Watsons Bay en nog veel meer. Het was zeker de moeite waard om dit een keertje te doen.

Reacties

Reacties

Alie

Hallo Annemiek, wat fijn om je berichtjes te lezen en wat doe je een hoop indrukken op, allemaal nieuwe herinneringen die niemand je weer af kan pakken.
Blijf er maar heerlijk van genieten.
Groetjes uit Leek.

wilfred

hoi annemiek,dit is inderdaad ook een super mooie ervaring,Sydney zien van zo,n enorme hoogte.
ik kan je tijdje niet meer kunnen berichten,ik word as maandag geholpen aan een stenose.
maar zodra ik weer kan zitten,laat ik me weer van me horen.
geniet er lekker van.
groeten wilfred.

janny

super gaaf

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!