annemiek-schuitema.reismee.nl

Manly Beach ~ Jazz Festival

Ook vandaag was de temperatuur weer lekker aangenaam. De ochtend verliep rustig; lekker uitgeslapen en rustig aan gedaan. In het begin van de middag vertrokken we richting Circular Quay, waarna we de ferry namen naar Manly Beach. Hier in Manly Beach was het gehele weekend een Jazz Festival.
Aangekomen op Circular Quay bleek dat wij niet de enige waren die het plan hadden om hier naar toe te gaan. Er stond een immens lange rij met wachtenden voor de ferry. Toch besloten we maar aan te sluiten. Wie weet hadden we geluk en zo niet dan konden we altijd nog besluiten om uit de rij te stappen. En geluk hadden we, op de tweede boot konden we al mee naar Manly Beach.

Ook bij Manly Beach was het erg druk. Als je niet wist waar je heen moest voor het festival dan hoefde je alleen maar de horde mensen te volgen. In een gezellige winkelstraat waren verschillende podia opgebouwd met daarop bandjes die muziek speelden. Er hing een gezellige sfeer en ook het weer zat mee waardoor het zeker geen straf was om daar rond te lopen. Op de boulevard langs het strand waren verschillende verkoopkraampjes. Van armbandjes tot schilderijen en van kleding tot glaswerk. Er stond van alles.

Net als gister was het lekker weer, heer genoten van het zonnetje en de Jazz Muziek