annemiek-schuitema.reismee.nl

The Grounds of Alexandria & Foodtruck Market

Na een wandeling door een deel van Lancove National Park, gingen we in de loop van de morgen/begin van de middag richting Green Square. Hier in de buurt brachten we een bezoek aan The Grounds of Alexandria. Eens soort van klein voedselmarkt. Door de live muziek heel gezellig, maar ook oh zo druk! Door het mooie weer van vandaag, zo'n 23/24 graden, hebben we hier een lekkere smoothie gedronken, ik had een Loco CoCo. Lekkere smoothie gemaak van kokosnoot.

Na ons bezoekje aan The Grounds of Alexandria gingen we richting Circular Quay. Anders dan de planning, stuiten we hier op een foodtruck market. Ook hier was het erg gezellig met live muziek en een drukte van mensen. Hier moest natuurlijk ook het een en ander geproefd worden. Wat mij al een tijdje leuk leek was iets eten/drinken uit een kokosnoot. Geen idee waarom, maar dit leek me wel geinig. Op de foodtruck market besloot ik dit dan ook maar te gaan doen; een halve kokosnoot gevuld met ijs gemaakt van, hoe kan het ook anders, kokos en nootjes. Het was super lekker, maar nooit geweten dat een kokosnoot zo zwaar was!

Wellicht morgen nog een nieuw avontuur, door een feestdag hier in Australië zijn we de maandag ook nog vrij. Geen straf als de temperaturen zo aanhouden :)