annemiek-schuitema.reismee.nl

Chinese Garden of Friendship

Iets wat eigenlijk helemaal niet de bedoeling was, bleek toch best leuk om een keer gezien te hebben. Vanwege het mooie weer vandaag wilden we eigenlijk naar Cockatoo Island, maar aangekomen bij de haven om de boot te nemen bleken meer mensen dit idee te hebben. Helaas mochten we niet mee met de boot en moesten we wachten op de volgende, dit zou al gauw meer dan een uur duren. We besloten daarom maar met een andere boot te gaan naar Pyrmont Bay. Aanvankelijk dachten we dat dit een mooie baai zou zijn.. Niets is wat het lijkt, Pyrmont Bay bleek gewoon de andere kant te zijn van Darling Harbour, kleine tegenvaller.

Hier in Darling Harbour bleek een Chinese tuin te zijn, omdat we er toch terecht waren gekomen besloten we deze maar te gaan bezoeken. Het is net klein China, overal waar je kijkt zie je Chinezen! De Chinese Garden of Friendship was niet heel groot, maar wel leuk om een keer gezien te hebben. Allemaal Chinese hutjes en Bonsai bomen.

Het was vandaag zo'n 28 graden, prima weer om er even op uit te gaan. Morgen begint stage, spannend maar klaar voor een nieuwe uitdaging!

Anna Oosterom

Hoi Annemiek,
Je hebt al heel wat meegemaakt en gezien! Je had alles keurig achtergelaten bij CC. Merci! Heel veel plezier en succes op je eerste stagedag!
Anna