annemiek-schuitema.reismee.nl

Eerste stop: Abu Dahbi

Iets later dan gepland, vertrokken we van Schiphol. Tijdens de vlucht leuke mensen ontmoet; een ouder echtpaar wat een rondreis gaat maken in Indonesië aan de hand van een dagboek van één van de ouders. Zo vertelden ze ook dat ze op die manier een keer een rondreis hebben gemaakt door Australië. Leuke tips gekregen wat echt de moeite waard is om te gaan bekijken.

Naast mij zat een meisje dat ook naar Australië gaat, naar Melbourne. Vorige jaar geëmigreerd naar dat "verre land". Van haar heb ik ook tips gekregen over het openen van een bankrekening, eventuele gratis zorg pas en het nemen van een Australisch nummer. Met z'n vieren hebben we tijdens de reis hele leuke gesprekken gevoerd.

Om 7.00 uur vanochtend (5.00 uur Nederlandse tijd) aangekomen op Abu Dahbi International Airport. Wat een vliegveld. Super druk en heel erg groot! Samen met Milou gewacht totdat we konden boarden. Vanaf hier zal ik om 10.45 uur (lokale tijd) doorvliegen naar Sydney.

Hier een foto van de zonsopkomst in Abu Dahbi

Papa, Mama en Robert

Je eerste stop gehad in Abu Dhabi, fijn om te horen dat het goed gegaan is. Nu zit je in het vliegtuig naar Sydney. Nog een hele goede vlucht. Geniet van je tijd in Australië en dit is een reis om nooit te vergeten. heel veel liefs

janny

wat een mooi begin van je reis
zie je wel dat het allemaal wel goed komt
geniet lekker van je avontuur liefs janny

willyjanne

wat goed dat je zulke fijne mensen bij je in het vliegtuig had.
ik weet zeker dat het australie avontuur je prima gaat bevallen.
even een paar daagjes van een jetlag bijkomen, dan kan het grote avontuur beginnen!
liefs uit borculo