annemiek-schuitema.reismee.nl

Doei doei Nederland..

Vandaag is the day! Vanavond om 21.25 uur vlieg ik richting Australië.
Na weken wachten is het toch best snel gegaan. Ondanks het afscheid nemen van iedereen, wat ik toch erg lastig vind, ga ik een heel nieuw avontuur tegemoet. Met hier en daar een traan, maar ook zeker spanning stap ik vanavond in het vliegtuig naar de andere kant van de wereld. Tussentijds zal ik een stop maken in Abu Dhabi, waar ik mij vier uur moet vermaken. Mocht het lukken, dan zal ik hier opnieuw een berichtje plaatsen over het eerste deel van mijn reis. 

Nu de laatste spulletjes in de koffer en dan vertrekken we over een klein half uur richting Schiphol.
Via deze weg wil ik iedereen die ik niet meer heb gesproken of heb gezien gedag zeggen en tot volgend jaar!

Veel liefs,

Annemiek

Reacties

Reacties

wilfred

succes en een goeie reis

Frans, Nienke en Luna

Goede reis!!
Xx

jantina

Goede vlucht! Geniet van deze bijzondere reis!! Xxx

Derk en Willie

Goede reis en geniet

Tiny

Hele goede reis. En heel veel plezier?

Janny

Een hele goede vlucht en heel veel plezier op deze trip we gaan je volgen ?m j d e

Gertjan & Dimphy

Succes Annemiek en vooral genieten

Gerrit en Zwaantje

Goede reis toegewenst en veel plezier

Jan & Monique Zuidema

We wensen je een goede en veilige reis. Leuk dat we op deze manier een beetje met je mee mogen reizen. Geniet van je trip en voorzichtig zijn. Liefs Jan & Monique...XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!