annemiek-schuitema.reismee.nl

Het aftellen is begonnen!!

Over ongeveer twee maanden is het zover, dan ga ik voor vijf maanden naar Australië. Heb er heel veel zin in, maar vind het tegelijkertijd ook heel spannend! Voor het eerst zover weg, voor het eerst zo lang en alleen vliegen, voor het eerst geen verjaardag thuis en voor het eerst geen feestdagen vieren met de familie. Achja voor alles moet een eerste keer zijn, toch?!

Voordat ik aan deze reis kan beginnen moeten er nog heel veel dingen gebeuren; het zoeken van een huis bijvoorbeeld. Sydney is een dure stad en een huis heb je maar zo niet gevonden. De tijd begint te dringen, dus dat wordt opschieten!
Ook het bij elkaar sprokkelen van spulletjes begint zo langzamerhand. Wat neem ik wel mee? Wat niet.. Pfff best moeilijk allemaal. Maar..ik heb gelukkig nog twee maanden om alles voor elkaar te krijgen!

Samen met een klasgenootje ga ik dit spannende avontuur aan en kijk uit naar de mooie herinneringen en momenten die ik daar ga beleven. Zo hebben we plannen om in de de eerste dagen Blue Mountains te gaan bezoeken, een gebergte vlakbij Sydney wat zijn naam te danken heeft aan de blauwe gloed die eucalyptusbomen aan de lucht geven.
Ook kijk ik uit naar een bezoekje aan de koala's en kangoeroes, die móét je gezien hebben als je naar Australië gaat!

Tot snel!

Liefs Annemiek

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!