annemiek-schuitema.reismee.nl

Ticket & Visum in the pocket!

Lieve allemaal,

Het begin van een groot avontuur is afgelopen week definitiefvastgelegd! 26 augustus is het begin van mijn avontuur in Australië. Eerst zal ik vanaf Amsterdam naar Abu Dhabi vliegen en daarna door naar Sydney (Via deze link is de route op kaart te zien:https://drive.google.com/open?id=1TTjjPo4A6lRjjMKnKwdXZhM7mGQ&usp=sharing). Hier zal ik dan maandagochtend vroeg aankomen. Dan gaat een droom/wens in vervulling om ooit een keer een reis te gaan maken naar Australië. Tot 31 januari zal ik in Sydney verblijven voor mijn stage bij Chimu Adventures.
Niet alleen de vliegreis, maar ook het visum is goedgekeurd. Er is dus geen weg meer terug!! Over goed 4 maanden is het zover, een datum waar ik nu al naar uitkijk.

Liefs Annemiek


Reacties

Reacties

Papa, Mama en Robert

Lieve Annemiek,
Wat een geweldige ervaring voor je, om zo'n reis te gaan maken.
We hopen dat je er van gaat genieten, en een mooie stage tegemoet gaat.
We zijn trots op je, en zullen je reisverslagen/foto's met veel plezier gaan
lezen en bekijken.

Liefs Papa, Mama en Robert.

derk

ziet er prima uit we wachten met veel plezier op je reisverslagen en foto-s
het wordt vast en zeker een prachtige ervaring
groetjes derk en willie

Wilfred en Willyjanne

hoi annemiek,nu is het bijna zover,wat gaat de tijd toch snel he,is de woning van je ouders bijna klaar,begin jij aan een geweldig mooi avontuur.we hopen ook dat je een mooie stage tegemoet gaat.
we gaan zeker je reis verslagen volgen.succes annemiek>
groetjes wilfred en willyjanne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!